marsianbarn.blogg.se

Jullov

Publicerad 2014-12-18 20:45:37 i ♡Linnea,

Godkväll! Hade julavslutning på skolan idag, vilket var himla skönt! Dock kör vi alltid volleyboll-turnering med olika grupper på skolan och det är väl inte så himla kul när jag inte direkt gör någon bra nytta för laget på planen haha. Ååh vi skulle prata om våra styrkor vi hade inom volleybollen, när det var min tur svarade jag "pass" vilket kan tolkas på olika sätt. Jag menade att jag passade frågan, men de andra i laget fatta det som att jag var bra på att passa bollar. Hurra! Gick heldag och slutade vid 17.30 men det blev lite omständigheter vilket gjorde att jag fick gå lite tidigare. Ikväll ska jag njuta av jullovet och bortse från alla uppgifter som fortfarande släpar efter mig. Ha det bra!☆
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela