marsianbarn.blogg.se

Plugg

Publicerad 2014-12-03 19:59:23 i ♡Linnea,

Hej där! Har haft en lugn dag i skolan idag, satt kvar en stund för möte med lärare och lite plugg, rätt skönt faktiskt! Idag har jag alltså inte gjort så mycket mer än att plugga. Såg att det blir omval 22 Mars också, vilket betyder att jag får rösta, men jag är fruktansvärt osäker på vilket parti jag isf vill lägga min viktiga röst på haha. Jag vet vilket håll jag är vriden åt, vilket är en bra början iaf, sen blir det svårare när alla parti har något man inte gillar. Får se helt enkelt, spännande blir det! Ska fortsätta lite på en uppgift i ergonomin nu, ha det bra!♡
 
 

Kommentarer

Postat av: Dj dog 🐶✌️

Publicerad 2014-12-04 22:31:42

Aww min fina bästie ♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela