marsianbarn.blogg.se

Våra brister gör oss till människor

Publicerad 2014-12-13 19:51:03 i ♡Linnea,

Älskar citatet ovanför, tänker på det väldigt ofta. Det kommer från en låt av Daniel Adams-Rays första album (som för övrigt är äldre än 4år), tiden går snabbt!
 
Idag var jag på Överby och försökte få köpt lite julklappar med Amanda, fick väl köpt en julklapp haha... Det går framåt kan man säga! Annars är jag allmänt stressad över allting typ, tror jag totalt har nio uppgifter som ska vara klara nu innan jullovet, älskar livet! Får försöka få gjort lite, men det är sjukt svårt när jag samtidigt vill kunna proritera mitt liv nu när det dyker upp andra spontana saker. Ni får ha en bra kväll allihopa!♡
Isbjörnströja, Daniel Adams-Ray och Thaimat är de få saker som lyser upp mina dagar nu <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela