marsianbarn.blogg.se

25 November

Publicerad 2014-11-25 23:51:02 i ♡Linnea,

Hej på er! Har haft fullt upp dem senaste dagarna! Vi har startat upp ett område i skolan nu om Shakespeare och Chaucer som vi ska jobba med hela veckan, tycker inte det är så fruktansvärt kul när jag inte alls har något intresse detta haha. Idag hade vi öppet hus på skolan, riktigt mysigt att få knalla runt på skolan lite senare och prata med trevligt folk! Fick dessutom se reklamfilmen jag medverkade i idag, är sjukt nöjd om jag får säga det själv haha. Vet inte om jag ska länka den här eller inte, det ligger trots allt ganska mycket fokus på mig när det är från mitt perspektiv och jag som pratar haha. Ska tänka lite på det, är ni nyfikna så får ni hålla ögonen öppna. ;) Nu ska jag lägga mig, godnatt!♡
Här har vi en liten bild från inspelningen, spännande haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela