marsianbarn.blogg.se

27 November

Publicerad 2014-11-27 17:56:20 i ♡Linnea,

Hej på er! Det var en jädra seg skoldag idag, så tråkigt när folk blir sjuka. :( Annars så flöt de väl på, vet inte hur många gånger jag fick fråga lärare för att jag var osäker på hur man skulle gå tillväga i uppgiften vi fått, litteraturhistora är verkligen inte min grej hahah. Efter skolan blev jag hämtad av världens bästa kille, åh saknat honom såå, så det var skönt att få se han en stund! Imorgon blir det lite kalas för farfar, därefter kommer nog killen igen, kommer nog bli himla mys! Nu ska jag försöka greja lite med filosofin, ha det bra!
Samlat ihop några bilder nu, jag får väl erkänna att jag är den som posar som Yohio hahah

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2014-11-27 21:01:01

Saknar så sjuk mycket när alla vi gick i samma klass när jag ser bilderna, haha, lite spontant men ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela