marsianbarn.blogg.se

Det senaste

Publicerad 2015-01-07 22:28:23 i ♡Linnea,

Hej på er! Kommer så småningom byta bloggportal då jag har tröttnat på blogg.se, tycker det är sjukt svårt att greja med kodmallarna och jag känner att jag hellre lägger min tid på att blogga än att fixa med bloggdesignen hela tiden som bara ändrar sig efter ett tag. Har därför inte haft någon ork till att blogga under jullovet, men snart när jag har bytt portal ska det allt komma upp lite fler inlägg! Där har ni en liten update!
Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade upp med en sjukling bredvid mig imorse, så det fick bli en hemmadag för både mig och killen, himla mys! Nu framåt kvällen har jag försökt få gjort lite plugg, tänkte att jag skulle försöka komma ikapp med plugget under jullovet, men det gick inte alls bra. Skolan börjar imorgon så jag försökte vara lite duktig och plugga en dag iaf haha. Får se vad som händer imorgon, har bokat in ett mattemöte med en kompis, så jag får hoppas att det blir bra haha! Ta hand om er!♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela